Ljubljana, Slovenia

©2018 by JB VERTICAL

Mala Tičarica, Kopica, Mala in Velika Zelnarica

August 18, 2019

Še ena krožna tura na kateri si spočiješ oči, nahraniš dušo in pridelaš kakšen žulj 😊

Tudi ta tura je tako kot tista s Kanjavca, lepa in enostavna. Tako v smislu sledljivosti, kot zahtevnosti terena. Če imate radi dolge sprehode, je to odlična izbira. Tura zapolni cel dan 😊 Na poti ni nič vode, v vročem in sončnem dnevu je potrebno misliti tudi na to!

Krožno pot sva pričela na Planini Blato ob 7h in nadaljevala proti koči na Planini pri Jezeru. Nato sva nadaljevala vse do razpotja, ko se usmeriva za Štapce. Od tam naprej pa najprej pa na Malo Tičarico (2071m). Jaz sem šla po navadni poti, Jurij pa po severozahodni strani, po brezpotju. Za 15min se je malo pozabaval s "plezanjem" :)  Na Mali Tičarici sva imela še nekaj družbe, tudi take zelo, zelo mlade - lepo je videti, da že otroci obiskujejo gore, potem v nadaljevanju pa je bilo srečati le še nekaj hribovcev. Veliko Tičarico sva spustila in nadaljevala po vzhodni strani grebena do Kopice (2190). Vseskozi lepo označena pot, malo skale, malo trave, veliko rož in super lepih razgledov.

Ta konec hribov mi je posebej lep 😊 Na desni strani, ko hodimo proti Zelnaricam, vidimo vse tri Vogle, Slatno, tudi Kredo. V ozadju pa Debeli vrh, ki je še bolj vzhodno. Z vseh vrhov, ki sva jih prehodila, se vidi dolina Trigavskih jezer, verjetno najlepši razgled na Ledvičko je s Kopice. S Kopice sva nadaljevala na Malo Zelnarico ((2320m), če sem prav razvozlala, je Mala Zelnarica dejansko višja od Velike 😊, ima pa Mala Zelnarca zato dva žiga - naj bi imela, za vse, ki radi štemplate svoje ture :) ), in potem sva šla še na Veliko Zelnarico (2310m), na ta vrh ne vodi nobena označena pot, ampak je kljub temu zelo lepo prehodno vse do vrha. Z Velike Zelnarice se spustiva ob 13h, greva po poti Za Kopico, mimo Kovačeve glave in ob 16h si privoščiva pivo pri koči na Planini pri Jezeru. Še 1h od koče do Planine Blato do avta.